the owesemm!

memory stick

assalamualaikum.

hari ni aku betul betul takde mood. *sign . hurmmm..i dont know what to do. what i need to told her, how i should eksplen to her and show more my interest about that. i reallyy.....what to go there!. Ya Allah.. im tired being like this. aku dah jadik biul dah. *sign.
my figers stop moving on keyboards when my brain thinks a lot of question! ohhmygadd.. i in trouble. do you? i hope not. i dont know lahh. my mom , i think she never understands me. thats why i like to keep my problems and my story in my pockets. guuess what. my sis lah yang rapat pun dengan my mom kan. maybe. since i start tinggal dekat hostel. haha. *sign again.

know what. i am the youngest child in my family. so..sape sape yang anak bongsu, dia paham lah kot what i felt. or not. yeahh! T.T . well..selalunya apa yang aku nak of courselah tak dapat. mesti orang akan fikir, elehh..anak bongsu, manja la tu dengan family. 'MANJA' ?? whats that??! *weird sounds. haha . hellooo! i am not sulking with my family!. orite. i hate sulks. humm.. buat apa nak manja manja. takde gunanya, better i grown up with myself. aku lebih suka berdikari. tak kisahlah orang nak kata apa pun. aku tak kisah. and aku suka dengan cara aku sendiri. thanks GOD . :D .

when i was form 1. i got the letter from MARA. i mean MRSM. owhh. thank you so much lah sebab sudi tempatkan aku dekat PENDANG. atcely. aku tak penah pun tahu yang dekat PENDANG tu ada MRSM. hehe . joke! joke!. ^_^V . ohh yeahh..sian aku kan.. n__n . whatever. then. bila dah daftar, and i was thinking again. can i get straight As? can i??! *garu kepala. haha. its okey. i'll try,
duduk hostel, 3 years before PMR had teach me everything about life. friends, love. teachers, strong, and also, be a truly girl. haha. *tunduk malu. ^_^ .
atcely, dulu masa aku mula masuk f1. aku sangalah ganas, garang, jalan pun macam boys dah, seriusly, the girls pun pikir aku nih kasar a.k.a tomboy. hoommayygadd..haha. till then. aku dah mula jadik ayu sikit, siket je..yang part aku jalan tuhh..hehe. part yang garang tu..aku still lagi garang, hehe. *tunduk malu,

and i thought, after PMR, aku dah tak duduk hostel dah. maklumlah. takut tak pass exam ke, exam teruk ke kan. hihi c[: . ALHAMDULLILAH.. i got 8A's. thank GOd. rasa ada semangat baru. semestinya untuk tahun SPM pulak kan. :) when i in form 4, i hope that i'll be more mactured, of cozlah time f3 dulu aku dah mactured. hehe tapi aku nak lagi mactured. hihi. *tutup muka dengan tangan. then, aku dapat tugas baru, sebagai LPD,thas mean, LEMBAGA DISIPLIN PELAJAR, dengar macam gerun kan? eh,,tak eh..ohh.well tak lah gerun sangat LDP nih. haha. *cakap besar yekk.. tak tak tak..huhu, before aku form 4 pun, aku selalu je tak clear block, asrama, what else? *banyak sangat kenakalan aku. haha :P .tak dengar cakap kak LDP tu pun. haha. *jahatnya kan. ishh ishhh,, tapi bila aku dah jadik LDP, baru aku tahu perasaan tu kan. :] *senyum tak ikhlas.
kata pepatah melayu, buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat, *ehh,,betui tak? haha.
soo,,dah masuk f5, i got the title 'SENIOR' .

my hard time, my sweet time. my challenged time, my memory, i love all my friends, love then so much. no one can replace them. especely, to all my classmate. walaupun diorang nih skema, terlalu jujur, terlalu baik sangat. tapi dioranglah yang bayak ceriakan kelas. happeningkan kelas dengan lawak yang tak seberapa, perangai blurr..macam macamlah. haha. 5 cambridge, :) .
then, after dah grad, we all separate. we have our own way, our own life. :') . only, pesbuk, twiter, skype and blog we can know each other. only social web can help us keep touch always.
*panjang kemain cerita den kan. haha. sorry. thats it. for 5 years i be in hostel. and bila ada masa je ,i mean cuti je i balik rumah. sebab tulah i tak rapat with my mom. :'D . i kindly love with my own life. aku suka berdikari. sape kesah kan? hidup aku. suka hatilah! . huh! *sign.
i hope that, when i continued my study at u, aku nak pegi jauh jauh jugak. barulah challenging kan. :). i hope so. aminn..


,

memory with love :)

No comments: