the owesemm!

entah dan entah

assalamualaikum. =__='


dulu,kini dan selamanya :)

sekarang ni jiwa aku ..ishh memang tak buleh nak eksplen dah, berbelah bagi, kecewa, terharu,
susah lah nak eksplen. haih! -__- . lepas je keputusan upu keluar ,kepala aku ni lagilah membebel tak tantu hala. huk huk huk. satu lagi pulak masalah yang datang, nak buat decision nak pegi u mana. asal buka fb je. status melimpah ruah pasal tak tahu nak pegi u ke matriks ke. kan?
aku nih yang tak dapat matriks tu, lagilah rungsing , tak tahu nak pegi sambung belajar kat mana. huhu , seyesly aku binggung tak tahu nak buat apa dah. :'( .

Ya Allah. tolonglah aku, aku betul betul tak tahu nak buat ape sekarang, humm.. setiap hari aku duk mengeluh sensorang, huk huk huk. =__________=' . atcely aku dapat UPM kat bintulu. kos yang aku minat tuh, DIPLOMA PERTANIAN, tapi bila aku mula mula gitau mak aku yang aku dapat situ, macam kena serangan jantung la pulak. tsstt..tssstt.. :'( . mak aku siap ugut aku lagi, kata aku tak balik 3 tahun, huk huk huk, yelah dah duk jauh, tiket flight lagi, hummmmmmm. kak2 and abg2 aku pun kata napa aku dapat jauh sangat, pegi yang dekat dekat dahla, and aku macam..
" nilah kos yang aku suka, and dah lama aku nak jadik Botanist. aku suka tumbuh tumbuhan, tapi kenapa family aku tak pernah nak sokong aku. ??bialah aku tak balik pun. sokongan tu yang penting bagi aku. soobbbss.. :'( * sambil nanggis , cakap dalam hati. and i was like, okeh. ini hikmahnya, :) .be patientssss...

ada lagi satu, KPTM, aku dapat kos DIPLOMA ACCOUNT AND FINANCE. ishh..napalah aku buleh mintak kos ni dulu. huhu. kat maktab dulu, jenguk buku ni pun tak,nikan nak buat diploma. haha. sial lahhhh! ciskek lah. so, aku kena pegi jugaklah buat kos nih. hummm..dah takde yang lain dah. tapi kak aku pulak yang downkan aku, dia kata ishh..takkan nak pegi KPTM je??belajar kat MRSM tapi pegi KPTM je?. kau buleh ke study kos ni? kak aku nihh..yepun nak downkan aku, bagilah kata kata semangat lepas downkan aku. ishhhh! T___T . tolonglahhh! aku dah tak tahu nak buat apa dah sekarang. semoga Allah bagi petunjuk kat aku. :D aminn,

sekarang nih aku tengah sibuk nak siapkan sijil sijil, pengesahan segala bagai. nanti senang tak payah dah nak kalut kalut..hehe. lagi satu, aku tengah rajin nak buat SSPN , kad kad ATM. CIMB. ape lagi lah yang sewaktu dengannya, hahaha. :P . tengah tengah rajin nih,,buat la kan. nanti bila dah malas, aku memang akan malas .huhu :D .

okelah, lega dapat luahkan dekat mr,blog yayang nih. hihi n___n. tengs sayang. :) .
doakan aku yer semoga dapat buat keputusan dengan jayanya, hew hew hew, ^_^V .

No comments: