the owesemm!

berakhirnya sebuah penantian

assalamualaikum ^_^V .
aku rasa macam dah lama jari jemari aku duk delek sakan kat atas keyboard neh.. hehe n__n . sibuk melayan anak sedara yang pulang ke kampung. huhu. pweuuuhh! *kesat peluh di dahi . penat aku dengan diorang yang makin membesar. macam macam ragam la katakn. hew hew hew.
tapi, tarikh penting iaitu, pada 7 mei. sangat aku nantikan. termasuklah rakan rakanku yang lahir pada tahun 1994 la kan. huuuuhuuu. memang nebes gila lahh nak tunggu pukul 12.00 tengah hari. haha. rasa bebal yang teramat sangat tu, lagi la kan, tambah pulak dengan lemah lembutnya internet pada masa kini akibat jalan jammed. maklumlah. kenderaan dah semakin bertambah sekarang. huhuhu , T__T . start pukul je 11.59 pagi je, kanak kanak riang dah berebut rebut nak dapatkan eskrem percuma. eh eh. nak tau keputusannya. huhu. aku pun, dah banyak kali duk try, tapi asyik tak buleh je. memang darah aku naik lah kan. haha. hilang kesabaran gile! ^_^ .

berkat kesabaran aku yang setinggi gunung everest tuh, keputusan aku telah dikeluarkan oleh KPT. terima kasih yer. :D .
alhamdullilah. nilah cita cita aku. :). botanist. insyaAllah. hehe. UPM.. huhu. dulu. cikgu Fizik aku pernah tanya, nanti nak jadik apa. dengan semangatnya aku jawab, BOTANIST. hihi ^_^ . Allah dah makbulkan doa cikgu kat saya kan. :D .

yang ni aku check lepas aku check upu. fuhh! tak sangka la pulak, aku layak nak jadik salah seorang accountan. hehe. :D. yang ni aku tak tahu nak pilih mana satu. dua dua bagus. huhu. konfius gile. I____I . haihh! =____=' .

kepada sesape yang dapa matriks, KPM, UPU. F6 ke. TAHNIAH oke!!!!!!! gudlux in ur study. :)
but, for those who tak dapat mana mana. rezeki anda lagi banyak dia luar sana. :) . CHILL!! har har har, gud lux oke!. ^_^V

No comments: