the owesemm!

boys over flowers

assalamualaikum. ^_^V

rasa rasa dah lama aku tak update sini kan. hermmm..bukan hapa, duk umah takde bende nak buat. haw haw haw. =____=' . asyik ulang benda yang sama ja kan. so, missmyd takde benda nak story story ni lah. uhuukk. :'( .
semalam aku tengok cita BOYS OVER FLOWERS episode yang ke 13 sampailah 15. haha. dulu masa depa tunjuk kat tb nuhh..aku tak tengok, yelah, orang duk hostel nuhh.,haha. sedih la sat. :'(. aku nak konpemkan, cita nih seriusly best! gila ko tak tengok. ishh ishh. tengoklah pada sapa sapa yang tak tengok lagi. haha, part yang aku tengok semalam, junpyo dah belagak. belagak dia ada sebab. dia kena lupakan jandi sebab mak dia yang jahat tuh. haha . dah lama aku tak nanggis. bila tengok cita tu semalam, aku nanggis puas puas, haha. sedih dengan jandi tu. setia ja kat junpyo. macam aku. ahahaha,,*sekeh kang!.
tapi memang sedih gila banggang. dahlah junpyo nak kena kawin, ni semua sebab mak dia yang ego tu. huawaaa!! rasa macam nak jerit ja kat orang tua tuh. -____-.





kawan junpyo tu comel kan..haha :P
jandi sangat comel. hahaha. :D. okelah nak sambung tengok lagi. tak senang hidup kalau tengok tak habes, haha, duk teringat jah. T__T.

p/s: sampaikan boleh duk mimpi junpyo hantar surat. haha n___nV

im crazy,

1 comment:

Hunny said...

tengok jandi berlakon dalam drama "Yes, Captain!!" kat one tv asia, lakonan dia makin matang dalam drama terbaru ni..