the owesemm!

sijil pelajaran malaysia

assalamualaikum..
peace yo! ^_^V
lamanya aku tak update kan..atcely aa..i rasa sangat frustrated maa...bukan pasal..itu hali aa..i punye recult kuar ma..lamai olang sangat sibuk la...i pu taktahu nak pigi lengan sape ma..aiyoo..! =_='
tapi itu malam, kawan saya Syitah ada hantar sms, kata nak pigi naik keta, dia bawak . *pehal cina ni...diam ar!
pagi tu aku tunggu punya tunggu, dia kata parents dia nak p pulak...frustrated gilaa arh! nasib baik la moto ada, aku dah decide nak bawak moto sorang sorang, lantak lah nak jadik apa pun, haha,,mati tengah jalan ke..aku tetap dengan pendirian aku nak ambik result aku dengan sedirian berhad jugak! haha :D..
dengan lori , treler la, keta, moto..beskel...erkkk..ada ka? ahaha :p
dengan jayanya, lajunya, driftnya, sopannya, haha...selamat sampai. alhamdullilah...hahha..gilooo tak sopan aku bawak,aku pakai baju kurung kot wehhh!! huhu T_____T.
sampai je kat maktab, hai hai bye bye kat pakcik hensem hensem * pakguard lettew,,
hik hik hik.. aku tunggu zatie kat depan gelanggang sepak takraw..*ewahhh gaya macam tengah tunggu pihak lawan nak mai je.hehehe..nervous gila bhaiiii! sejuk tangan eden ni ..huk huk huk..-_____________-;

then, after bape minit, zatie sampai aku terus p pelok dia! rindu + takut + sedeh. :'(. im afraid of everything around me that time. EVERYTHING! people around me, huh, hope u can understand me. ;"( i always story everything to her, my besties, :) tengs honey <3 . back to the reality, aku masuk dewan jalan dengan dia.. tak lepas tangan aku dari dia. i see ilyfilza wif her family, she looked so happy, of coz lar, she got straight A's. congrates dear. in the hall, i met alinasri ,bibo, jiah, jannahsalleh, hawa, ayuni, wanasma', cikwa, maira' etc...*sory i cant write down ur names my friends. :), dah ambik. OMG!! i only got -------- *cant told u all..
hew hew hew,,so sadddd huh! =_=' . btw, i relly appreaciate my result becoz i think i cant answer it! har har har.. alhamdullilah..(':
 wait for ayu, and ezza, but ezza still at home, i decide to wait for ayu only. she got same like me and zatie. we are the geng! haha,,:p..uhh,,forgot..nisa also.:) sembang sembang, kejap, ramai yang dah nak balik. huhuuhuu..kejap je masa berjalan, rindu kawan kawan tak habis lagi. next time kita jumpa lagi okeh! :)
miss u guys soo much~~ . 21 pupils got straight A's. congrtes dear! :) ramai budak laki datang konvoi..yela..depa an besties forever .hak hak hak..:D
pasni..kena pikir nak ambik kos ape, nak belajar kat mana, nak habiskan lesen, nak kumpul duit, nak mintak  biasiswa ape, nak pikir macam macam lah! hahaa...penatttttt! =_--'

become older,
missmyd

No comments: