the owesemm!

cinta kuta kura


assalamualaikum..
peace yo ! ^_^V
maaf baru nak update kisah saya walaupun sudah lepas cerita ni...sibuk menguruskan suami dan anak anak..hahaha saya tipu! atcely kelmarin saya keluar hang out dengan kawan kawan saya yang dah lama terpisah..errr...=_=' agak lama la...dalam empat bulan macam tula...:') yela..sorang masuk ALAM, sorang masuk PLKN, sorang duduk JITRa..mana nak jumpa ken..-_=
dalam perancangan ada sorang lagi, nisa tapi mak dia tak kasi keluar pulak kenn..:"( sebab tak de sapa yang nak hantar dia, hew hew hew,,=_=''
okeh..ni kali pertama aku keluar rumah lewat dari diorang, mana taknye,,,aku nak kena basuh baju lah, masaklah dulu..kang mak aku berleter pulak kenn..hew hew hew..:],oke then aku naik bas dalam pukul 12.45pm depan rumah aku je,,senang! balik nanty dengan kakak aku jew...haaaaa...baik tak aku..*perasan! hahaha...aku sampai dalam pukul 1.00 pm larhh...takla lewat sangat ken..hehe..lagipun tak ramai orang, sebab musin sekolah..so takla kena berhimpit himpit sangat,,,alhamdullilah <3.
aku sampai je diorang dah makan. okelatu...aku tengah save budget,,:D hahhaa..*yelatu...
tengah naik lift nak cari diorang, naddo ngan pina panggil aku..tercari cari aku dowh! hahaha..nad baru je sampai dari penang, dia keja kat sana..wahh...rajin la dia kerja jauh jauh..:)),,,dia ikut la aku sekali, busan katanya,,hak hak hak..diana mesej aku kata diorang duk karaoke,,ciss! aku dah tahu dah..jiah kalau jumpa kupikah,,,,memang rock kapak lahh,,,hahaa.
three of them :)

two :)

rockkapak ^_^V

c[:
hang tenung sapa nad?
nyanyi pulak dahh...-_____-'

ehemm2..:)

diana memang macam tu..hehe

after karaoke..kitaorang bergerak pegi kat bowling, nad cakap zakwan ada, kami p pun dia tengah main dengan kawan dia..uihh..rindu tempat ni..:)),,banyak kenangan ooo..huhu..:"),,dengan ehemm...eh eh eh,,takla,,,dengan homeroom,,:D aku ajak la diorang main..taknal pulak...takpelah..=_=' sape nak main degan aku?meh aku nak belanja..hehe..,mengidam nak main neh..hehehe..
aunty bowling..pinjam meja eh..nak letak kamera , hehe

dia tinggi . saya pun ting... eh..=_='

seronok sangat T___T

ewahh..zakwan...terer dia main

lepas kitaorang tengok zakwan main, kami turun bawah sebab jiah dengan kupikah kata depa nak p shopping...eleh...depa ada duit banyak..kita? T__T huk huk huk...takpala..kita p teman depa jaalahh..;'(
kami pun p la turun bawah nuhh..jalan jalan sat...pastu p pusat dakwah,,buat pa g, solat arrr..haisshh!..haha
:p dalam pukui 2.45pm kami beli makanan, nak tengok wayang kena ada makanan..hahaha.. :)
macam macam beli. kaya ball, wafer cryspi, lah..hahaha..lawak gakla..jiah...pantang tengok makanan..tapi badan cekeding cetula jugak..c[: . pukui 3.00pm baru kami naik kat tempat wayang..har har har...cinta kura kura,,atcely aku nak tengok 7 petala cinta..tapi depa dah beli tiket..:")...ikot jelah..hihi,,okela cita tu,,,sweet pun sweet,,,aku tengok hero dia ja,,haha hensem! auum <3 <3..hik hik hik..
dah habis tengok wayang dalam pukui 4 lebih,,kami makan eskrem pulak! yeeyy!!! aku belanja..hehehe..
they :b

waiting T___T
model ALAM

model mcD

model street :D


abaikan....


tamak dengan eskrem dia...haha

Ezza malik..haha

dah habis makan..kami cari bas nak pegi shahab..hhahaa..disebabkan bas lambat lagi..kitaorang pinjam la port port yang sesuai dengan kami..har har har..sampai dekat tangga eskalator dekat pekan rabu tu..ada makcik tu..dia bagi kalendar upin ipin..sangat comell! ^_^V,,,hehe..
we ^_^V

we ^_^V
^_^V peace!

diana bahagia dengan upin ipin dia,,;]

comei! 

dahla..penat tunggu gambar upload..=_='' . esok ambik result..huaarghhh!!! takutnyaa,,,,huhuhu,,,wish me luck! adoyaiii...tak lena tido malam ni...huk huk huk..semoga enjoy baca entry kali ni yerk! muah muah...kepada Ezza malik,,nanty kita kuar macam pulak tau! rindu kamu sangant sangat..hehe..:P
kita kawan selamanya tau! xoxo :)

nervous,
missmyd










No comments: