the owesemm!

berfikir

assalamualaikum,,
peace yo! ^_^V
sebelum nak taip berkepul kepul idea +ayat + cerita yang yang dalam kepala hotak aku neh! tapi...bila dah start tuleh..nahaiiii..kosong! haha...etcely, aku sangatlah penat dua tiga minggu ni..hak hak hak..bukan hapa, kalut nak perabeh lesen aku tuh....nak p buat QTI esok..huk huk huk :"( takut derrr,,=___=''
pray for me naa..hew hew hew :D.. nak kemaskini upu pun..dah jadik benggong. hahha aku taktau nak bik kos apa. tapi aku sangatlah gumbira sebab kawan aku ada post tentang kos yang kita boleh ambik dengan result yang kita dapat. alhamdullilah...memudahkan kerja aku lah! hahhaa :P nak try? tekan SINI .
then aku bolehla isi upu aku atau pape je dengan senang lenang. haha...paling bestnyerr,, kos yang aku minat tu fisioterapy pun boleh jugak aku apply..muah muahmuahh lah! hahaha..:) . aku mintak banyak banyak kot..yelahh..senang, kalau dapat, boleh pilih hek hek hek..:) . enginering pun aku mintak..hek hek hek..:). tu namanya aku buat kerja gila..aku dahla tak minat benda alah ni semua..fizik pun tah pape,,,huk huk huk...c[:

doakan aku ye! :) .
missmyd


No comments: