the owesemm!

bertambah!

assalamualaikum..
peace yo! ^_^V
 stress betula aku dengar tajuk entry ni..huk huk huk :'( sapalah yang tak teriak kan, bila dengar orang sekeliling dia duk kata dia gemuk, *lebih sopan muntel :') . aku pun bukan nak sangat jadik macam ni..dah nak jadik, trima jelah . sekarang ni pun aku tengah berusaha nak kurus balik, *ehemm2..
=___=' . tapi,, tulah bila ditanya makanan kegemaran mesti semua akan kata masakan mak lah yang paling sodapp! hingga menjilat jari. hak hak hak..betui dakk?? *wajib angguk!


haaa..ni bukan gambo aku ehh..*tampar kang. T___T
aku p mana ja,,semua kata aku besar dari kak aku..hah! depa yang tak besar besar, salahkan aku..kang aku tak makan, duk suruh aku makan, cehh,,,:D . sapa suruh masak sodap sodap..haha..dah nama pun makanan, mestilah kena makan kenn?? huhu -____-

oke2..mulai sekarang, aku kena kurangkan makan! :D. remember dis ya! :).
chaiyookkkk3! ^_^
U_U . kena buktika kat depa, aku boleh berusaha..hik hik hik c[:


never say never,
missmyd



No comments: