the owesemm!

yang tak seberapa

assalamualaikum! ^_^V . *tengah pikir nak tuleh apa.

wahhh!!!! dah berabad aku tak update tahu?! huhu n_n . malas punya cita. dah sign in, tapi tak pulak mengatal nak update blog. seyes tahi . T..T demmit! sebabnya dalam pala otak aku neh, tak da apa nak tuleh, huhu, MALAS! *kena buang jauh jauh. shuuhhh..
last week, aku, kak aku, dengan mak aku, pegi umah abang aku kat kajang, tujuan dia, nak pegi kenduri, hee :D . bertolak dalam pukul 12 afternoon. and our journey sooooo boredd! guess what, sepanjang jalan tuh, hujann je. haihh! -.- bosan tahu! *nasihat aku, jangan pegi jalan jalan naik bas waktu siang. haha . tambah tambah pulak aku duk seat sorang. lagilah kan? T.T
then, sampai around 7 lebeh kut. humm.. tunggun abang aku datang ambik. dah dekat pukul 8 lebih, sebab hujan lebat tambah dengan kilat bagai, jalan jammed. owhh God. :] .

dah masuk dalam keta, tetiba abang aku bawak pegi restoran Tupai Tupai. cumel oh nama dia. haha. malas nak cita, Google k. hiihii ^.^ atcely, aku still kenyang mentelaah buah yang dibeli kat Tapah, tapi apakan daya. rezeki jangan ditolak. haha. aku pun pesanlah hot plate. ada mussrum, ciken. and prawnnn.. hee :D sedap, tapi kenyang sangat sangat, i have to eat all! *punah diet aku. huhu. kak aku order nasik blacpeper. mak aku nyonya, abang aku, mi jepun pe ntah. hee. *tak sempat snap pic, takda kamera. hihi . then makan makan. bila dah rasa macam nak sewa bilik kat kedai tu kan. baru abang aku tahu nak balik . huhu . mengantukk! jalan pun dah tak larat k.
sampai je rumah dia kat Puncak Saujana, aku masuk bilik, terus tido! seyesly aku mengantuk gila. haha..

esoknya, abang aku ajak pegi Nilai. *hati melunjak ria, buleh pecahkan lemak semalam. haha tengs abang! pagi tuh, kak ipar aku pegi hantar anak anak dia kat nursery, dia pun amik cuti, sebab malas nak bawak budak kecik. panas. haha dalam pukul 11 cetuh kami keluar rumah. jammed? mestilah! rasa nak turun je jaga lalu lintas. muehehe :D . *kena langgar baru tahu.
then, beli macam macam, nasiblah tak ramai. :) . sebab jumaat kan orang kerja. tapi nak cari masjid tu memang jammed teruk! huhh.. penat cari parking. tapi tunggu jelah abang aku solat. dah habis, pergi balik Nilai, sambung beli. hak3. ^_^ . kami jalan kat situ sampai mahgrib. sian anak sedara aku. haha. malam baru pegi ambik diorang. :') . pastuh terus pegi makan dekat sate kajang puncak saujana, pesan nasik goreng ayam, auum!! sedap dap dap! *jilat jari. k auta, haha pas makan, balik, tido macam biasa. * lemak macam tu jugak. steady . hahaha

esok aku cerita lain. panjang sangat. 7 hari 7 malam pun tak habis. hehe. nyte! :)

No comments: