the owesemm!

le kenduri

assalamualaikum. ^_^

hye hye! sory lama tak update. hehe. malas k malas. -.-' 3hb Jun ada kenduri sepupu belah ayah kat area Subang. atcely, this is my first time going there and met my cousin and uncles. hehe. pity right? thats me!. we start our journey about 11 and above hew hew hew. technical probems. huhu
masa dah masuk subang tu kan, kami sesat. hihi T.T abangabang aku pun tak pernah pergi lagi, lagipun dah lama tak pergi, mak aku pernah pergi dah sekali, tapi tak ingat jalan haha. so, my sis had to called them and asked abot the way . kang sampai subuh tak sampai. bukannya kecik . fuhhhhhh *lap peluh kat dahi. dah penat jalan jalan dekat jalan raya tu, akhirnya kami sampai jugak dengan selamatnya, Alhamdullilah. :)











pheww..sikit ja gambar yang aku snap. hehe malaslah. ni pun ambik guna henpun. huhu n__n .
pas makan, singgah surau then balik rumah kak aku dekat Bandar Tun Razak. sebab malam tuh aku balik Kedah terus. penat kut. tapalah. aku tidur atas bas, best! hehe.
masa aku kat Plaza Rakyat, tengah tunggu bas, cik kak Yuyu Zulaikha pun ada tau. jangan jeles k. haha. memang tengok face to face kan, mak aii. kecik ja kak neh. haa,, tinggi dia 140cm je k. aku? 151cm, still tak buleh jadik model tau. huhu :'( . tapi bestlah jumpak bloggers ne kan. hihi. mak and kak aku pulak rancak bersembang dengan dia. haha. *bangga.

okelah, bye bye. :D

No comments: