the owesemm!

hidup baru

assalamualakum :)

hye2... hehehe :D dah seminggu aku duk KL ;( . mendaftar dengan KPTM KL 25 hb, sekarang baru buleh aku on9 . huhu iyelah, kena daftar dulu notebook segala bagai. so, susah sikit la kan. -.- . tapelah next week aku dah start kelas, so hopefully berjalan degan lancar k. amin. ^_^ .
25hb tu aku mendaftar dengan jayanya. hak hak hak. alhamdullilah. aku dah prepared semuanya siap siap dari awal, so masa nak daftar tu taklah nak kalut sakan. :) aku ingatkan KPTM ne macam low high class je, haha so was thinking, tak ramai kut kan. hehe tengok tengok 5 ratus lebih pelajar yang ambik kos TEsl. ciss! =.=' . tu tak masuk dengan kos Human Resource lagi, 8 ratus orang. mak aii.., kemain banyak. hoho . pas daftar tuh, pegi hostel. alhamdullilah. aku dapat asrama yang ada security guard, that is DEsa Siswi. atcely ada banyak asrama tapi yag lain tu macam bahaya la jugak sebab takdak secutity. hihi ^_^ pelajar perempuan paling ramai kat sini k. PEREMPUAN! haha. yang lelaki tu tak sampai 200 orang kut.haha. tapi tengok dorang sume macam auuww..auww..wh tak. macam anak emak je.. huhu. sory.

orientasi 3 hari je k. tiga. dahlah awal awal pagi kami kena kumpul ramai ramai then jalan kaki pegi kolej. iyelah kami duduk paling dekat dengan kolej, yang lain kena naik bas, haih! -.- tengok! mengeluh je aku, itu menunjukkan aku sangat penat dengan orientasi nih. huhu T.T pukul 7 pagi sampai 7 malam stay dekat kolej, then jalan kaki balik rumah dah dekat orang azan mahgrib. eh, mesti heran kan aku tuleh rumah. atcely bukan rumah, hostel ni macam rumah. satu rumah ada 3 bilik, 2 tandas and 1 bilik shower, dengar macam best je kan. padahal,,,, air haram takde pun k. nasib baiklah aku duk bilik yang digelar master room sebab bilik tuh besar sikit and ada bilik air sendiri. hehe. ^_^V . back to orientasi. abang abang faci dengan kakak kakak fc sangatlah best!! sporting tahap habisan!! haha seriusly best giler. suka buat lawak tanpa henti. and Guess, spe ada tengok citer Cornetto Uda dan Dara tuh, ada sorang uda neh yang muka macam mamak sikit, nama MUN, dialah fc aku. hehe. suka benar aku bila dia buat lawak. haha. dengar citer diorang yang lawak. game yang lawak dan best. hehe. tapikan ada sorang ni, dia MPP, nama taktahu, haha muka dia macam babyface, sangatlah comei. haha..tapi sapelah kite kan? muka dahla tak cun, hitam pulak tuh, :'( gemuk pulak tu. :'( sedih sangat sangat. *over gila ayat aku. haha. tapa2 bukan jodoh .tapikan, orang kata, kalau muka tak cun dapat suami hensem. hahha :D ayat gatai, hehe . ^_^V

isnin ni kelas dah nak start, harap harap dapat cari kelas dengan jayanya tanpa sesat, haha. :) dapat jejak tangga dengan senang lenang. haha. :] and dapat jumpa someone yang boleh jaga aku. hihi . oke dah dah. nanti update lain. muahhh! xoxo.

p/s: sensorang dekat mcd :D

4 comments:

Noor Atikah Ramli said...

selamat menempuh hidup baru :)
belajar rajin2 tau ^^

adam narzuan said...

selamat belajar yer.. hehehe

Anonymous said...

Assalam akak,nk tnya di kptm kl ni memg hostel dia mcm rumah ke?wapun yg takder security? :)

Nuramrinaaaaa said...

Assalamualaikum akak! Still study kt kptm kl ke? Nk tnya somethinggg. Blh bg nm fb ke?