the owesemm!

cimbclick.com.my

assalamualaikum. :D

hye, dan salam jumaat :) . hari jumaat yang meletihkan. sebabnya, pagi tadi, aku masak breakfast. haha rajin kan.. hihi T.T then, after makan makan, siap sebab i have to do my credit card.*cewahh!
so, pergi cimb dekat bangunan umno,AS, about 30 minutes, it all settled and finished, phewww! then, ajak my sister and mother pergi Mydin taman Saga yang baru buka. sebenarnya dah lama buka, tapi aku je baru pi, hehe. ketinggalan zaman betul kan. n_n .hihi . belilah barang sikit sikit, pastuh before balik, jalan jalan dekat kedai luar tuh, terjumpa my old friend! Najjini Hana, shes so cute now, and dulu kan, aku suka cubit pipi dia yang tembam tuh sebab dia nih chubby sikit, hehe, sekarang aku pulak yang chubby, hukk hukk :'( .

masa nak makan tengah hari, pergi pulak Tesco Mergong. haha penat kut, tapi ni maybe last kan, huhu. nanti tak dapat pergi sana dah. hehe. dah decide nak makan mi kicap dekat Rasamas, haha * aku punya idea k. hak hak hak. then,pas makan, solat .

singgah kejap dekat Longwan. haha, mak aku nak cari seluar, tapi tak jumpa so balik terus. hehe.
sampai je rumah, sakit kepala tak terkatalah. panas sangat kot . huhu.

okelah, tido awal, heee :D bye bye.

No comments: