the owesemm!

intervew tesl uitm bukit mertajam

assalamualaikum.

tak senang duduk aku bila check check uitm punya tawaran tesl, nama aku tersenarai. -____-
bukan hapa. aku malas la nak intebew2 ni. nak kena pakai segak segak. *muka tak segak teqa mana pun. T___T . huhu . macam ni lah naseb. sob sob sob sob.* kesat hinguih.
disebabkan seluruh ahli keluarga aku sibuk, terpaksalah aku menumpang kasih kereta pegi bukit mertajam. her brother drive the car, :) . so, father dia kerja an, atcely her brother study kat situ en, n__n. petang ahad tu aku pegila umah nisa, huhu. tapi. malam tu seriusly, aku mengantuk gila. he he he. sebab apa? ......
dalam tengah hari tu. my neighbour ajak pegi a.s mall, sebab dia nak date dengan boyfie dia. tapelah. ikut jelah, dia kata nak pegi e-box tapi tak jadik, dia plan nak tengok wayang lak. urmm. aku pun jalan2 la sorang2. *dah takde pakwe an. =__=; . hew hew hew .then baru aku teringat yang nisa ada bagitau aku yang dia nak keluar dengan mal and ali. oke text mal, dia da sampai. aku jumpa mal terus. naseb baik. :)har har har. then pegi foodcourt, tunggu nisa sampai. aku blah dengan kawan aku tuh naik atas, beli tiket BATTLESHIP . the bestlah! haha. tengok cita tu sampai pukul 4 lebeh. then balik terus sebab aku nak kena ready pegi umah nisa and ambik kak aku .penat loh! haiyak! =____________= .
pagi esok pukul 6.45am, kami bertolak p uitm bukit mertajam. jammed+ nebes. huk huk huk. sampai je, naik aras 4. ramai orang dah sampai. hehe. kami sampai lewat sikit. *maaf,tak sempat tengok jam. haha. carik nama, alamak, aku takdelah. huhu. tanya kak tu.

missmyd: im sorry. my name takdelah.
kak tu:konpem?can you check again.
missmyd:yes. err..err..err..
kak tu:whats time you should come for intervew?
missmyd:err..err..2pm?*baru aku teringat. hehe.
kak tu:why you came so early?its ok, you can go into that room, and check your file.*sambil tunjuk bilik kat belakang aku.
missmyd:err..i came with my friend, ohh. oke.tengs.

then dengan sedihnya, aku duduk kat kerusi yang disediakan. :"(. huk huk sambil text with my sis. tetibe,
sir:im sory,
missmyd:buat donknow
sir:im sorry, what is your panel?
missmyd:err,i should came for this evening, 2pm.
sir:owh,why you came so early? . then dia blah. sembang dengan kak tadi tuh. kak tadi tuh datang balik dekat aku.
kak tu: do you want to do it now?so you can go home early.
Missmyd:owh.oke.
aku pun ikut la kak tu pi bilik test. nahaiii. tengok je soklan tuh, wehh, bapak. soklan apa ni?
haha. aku jadik siol jap. dalam 15menit tu baru aku stabil sikit. haprak ah. huk huk huk. dah kena buat esey bagai. fuhh. kus kus semangat. dah habis tu, jumpala aida ngan nisa. kena tunggu tuk intervew indivdu. kumpulan takde yer. ^_^V. nama aku number 26. lambat gila. penuh kesabaran gila. tunggu punya tunggu, sampai turn aku masuk dalam bilik tuh, kak tu yang intervew aku. *part ni takleh cita. maluuu n___n. hehe. dah habis tu, balik, singgah gurun, makan, abang nisa beli burger kfc. tengs! :) , hantar aku balik. huhhh. penat. kecewa. frust. aihh. macam macam lah. haha. takde mood. :] . oke

bye bye *sambil lambai tangan.
nyte sayangs,
missmyd

1 comment:

Anonymous said...

terer la kak myd dapat offer tesl .... mesti bi akak A+ kan....