the owesemm!

GA ditutup awal?

assalamualaikum.

missmyd nak tanya korang nihh. boleh tak kalau mid nak tutup GA awal?muehehhee T__T .
sebab?? mid nak bercuti. last last minit. huhu :'( . tarikh akhir yang betul 25 hb ni.
tengs ya kepada semua rakan rakan sekampung yang sudi join GA mid ni. ^_^V . terharu betol!
dah ramai yang join. takut tak tarpilih pulak. hew hew hew. insyaAllah akan adil dan saksama. jangan risau yer. :D .

p/s: kalau ada sesiapa yang sokong mid tutup GA awal ( 23.4.2012)PUKUL 9.00 PAGI TAW2! bagi komen yer. wink2! *___* .

tengs ya sebab kita boleh kongsi minat. ehh lupa pulak, mid dah bungkus hadiah hadiahnyer,

1ST PRIZE
- 5 helai shawl

2ND PRIZE
- 4 helai shawl

3RD PRIZE
-3 helai shawl

SAGUHATI
- 10 orang , hadiahnya ? *rahsia. hehe :)


give me five,
missmyd

13 comments:

siti zarinah said...

bagus , setuju

ϟ Mimie Simpsons ϟ said...

Setuju, hope sy yg terpilih tu yee <3 AMIN :>

midawrr said...

of course setuju:)

NOOR FATIN said...

boleh je! heehhe

NEL said...

setuju..xdapat 3 dapat 5 shawl tu pon jadi lah ;)

TiQa cHaN said...

tutup awal? boleh ja~ :)

AMNA said...

hari ni kan? okk jeee :))

cik anim said...

setuju :P

Eurika Afiqa said...

kak fiqa pun stuju.. (n_^)

hope ada la rezeki utk kak fiqa kn, huhuhu.. (n_n)

♥ hyda bambam ♥ said...

boleh boleh ! :P hope sangat aku dapat 1st prize . WAHAHA :D Amiinn

Cik Purple Pinkypuff said...

sgt setuju! :) hihi..

Anna Suriana said...

saye setuju !
HUHU ;)

aizu's life said...

strOngly agree!!!
ngeee