the owesemm!

trip 2

assalamualaikum..
hai readers,,cehat tak??hehhe..maaf yer..saya sibuk sejak akhir akhir ini..:) saya nak sambung entry saya mengenai trip saya dan teman teman ke Padang Besar!!..WWoOaaHHHh!!!..ecited kan bunyinyer???
hew hew hew hew..T---_T
tak tau nak cite apa la..saya kasi anda semua cuci mata sahaja ya?

Sitiamidza Rahman
Alor Star
love eyeliner <3, comei *sila muntah hijau :P

Syitah Keai
Yan
soooo adorable! pandai pakai shawl :P

Diana Fitri
Jitra (tuan rumah tempat kami menginap)
shes sooooo beutiful <3..simple!

Ezza Malik
Arau
shes crazy about PreLove <3, Online shop's agent

Khalis Amran
Jitra
hes so nice! love to laugh! love about shopping! OUR DRIVER :)

hehe..entry kali ni..pasal kami je..naik kereta 'FErari" hitam yang boleh membuatkan kami semput semput ::(..huk huk huk ,,tetapi..kami sangatlah menghargai perjuangan anda driver<3

im waiting,
missmyd

No comments: