the owesemm!

transformers

assalamualaikum..
adeii...mengantuknya...=_='..*sambil gosok mata..
hari ni da pasar malam, so aku ajakla kak aku p memandangkan aku bosan duk kat rumah ni...terperap je kan #_#..biul dah otak neh..hahha..yeahh! ABANG AKU PUN P JUGAK....aku suruh dia belikan aku cd Adnan Sempit 2,,,hehe..memang best gila kot! tak buhung aih..T_T..:)
dalam cite tu kan ada pasal transformers..hehehe..ingat cita Transformers pulak..hew hew hew :p..
aku bukan minat sangat pun cita robot2 ni..kah kah kah kah..:D
okeh...balik pada tajuk..aku nak tukaq henpon lama aku neh..dah bosan dah tau...sobs3...:''(
hahha..takla tua sangat..dalam setahun lebih ke dua tahun cetulah umur dia..har har har..


cenilah rupa paras henpon aku sekarang ni...hahaha...huduh tak?? takla sangat kan..hahha..*ayat diri sendiri
okela kan..daripada takde,,hehe

cita cita nak ni..hahha..bole dakkkkkkkkk??????????????
:)
doa eh! AMINNNNN....:)

satu lagi benda yang paling aku mengidamlah nanak kan...

niiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!...huhuhu..aku suka snap2..:P
kena kerja keras nih...hehehe..:)

mydream,
missmyd

No comments: