the owesemm!

sepek aku dah siap!

assalamualaikum..
peace yo! ^_^V
kelmarin [kames] kak kedai sepek tu tepon mak aku,,sepek dah siap boleh ambik, blaaa blaa blaa..:)
oke...tapa...hari ni baruu nak p ambik..hew hew..dekat ja nuhh..Alor Star Mall ja..;]..dekat jah dengan umah aku..har har har..tapa..disebabkan my sis tak keja hari ni..Jumaat la kenn..kami p petang around 5 pm..sebab my mom ada kenduri baca yassin :)
tape tape..mata aku mengantok dah..hahha..bosan dowh duk umah ni..=_=zzzZz..hehe..tapi tak tido pun! hek hek hek..aku ni...bab nak kaur p mana mana ni la..aku la yang paling lambat nak siap! hek hek hek..
naseb la.....:p
last last aku pakai simple je ek..senang! huk huk huk :') okela..sampai sana ja..oHh...ramainya makhluk Allah..especely cina..hermmm..diorang memang suka kuar time malam malam kenn..=_=' tapalah..
sampai je terus menuju ke kedai sepek berkenaan..tak sabar nak nengok sepek baru aku tuh..

suspen ja kenn..keh keh keh..T____T

tengok tuuu....huk huk huk

taraaaaaa!!!! ecewahhh..:)
oke..then jalan jalan naik kat atas tu..kak and my mom je naik..sebab aku masuk Watsons hehehe..alahh..beli dua barang je..tak banyak..mula mula nak beli mascara, tapi..aku kan kedekut..maaf! hehe..terdetik hati nak beli eyeliner pulak..lagila kedekut..maaf! c[:

flossers . alaa,,nak gilapkan gigi tu..hehe

mask! bukan topeng yang hijau tu eh..:p

tetibe rasa dahaga ice blog..tau apa?hahhaa..ice blended..nama kedai ice blog..sedaaaaappppppp! Superb! hehhe..betuii..tambah tambah yang crystal jelly tu..tapi kaler hitam..hehe..saya suka kunyah maa, aiiyoo!
tengah bergumbira tu..kak aku tepon suh naik atas..elehh..pangey aku semata mata nak suh aku pilihkan handbag kat dia je?! hehh..okelah..duit dia..saya tak mampu..:''(,,soobss,,
ada discount 70%..gumbira la kann nak membelinye,,hew hew hew,,:)

muka bahagia membeli barangan discount :]

how much amoii? *saya tipu

hahaaa...sementara nak tunggu kak tu bagi resit pa ntah..aku pinjam la cermin depa sat..alaa cermin yang besaq besaq tu..hehhee.kat qumah mana ada..:]..hehehe..dah pakai cun cun..takkan nak biaq saja..kenn??
T__T,,hew hew hew,,saya suka snap snap ******..wahhh..stars gitu..

ohh lalalala..:3

i'll catch u! <3
saya suka pic saya sendirian berhad :)

saya suka ini . ^_^V

mata saya bulat! o_O

sampai sini sahaja ye..esok ada kenduri..saya update lagi yerr,,:)..get ready,he he he..:p
muahhhh muaaahhh muaahh xOxO :-* 

masuk universiti, 
missmyd






No comments: