the owesemm!

rendu anda semuanya

assalamualaikum..
tengah duk layan ni..eceh..tangkap jiwang sekala bagai..*perghhh..:p..cuping telingaku menangkap melodi irama nan lagu..*oke,saya tipu anda! har har har
tadi kan..lepas maghrib saya tolong kak saya buta apam polkadots tu..mata saya dah naik steam da..hehehe..mengantokla!.adeii..betui2...saya mengantok sangat ni...ZzzzzzZZzzz..=_=''

hehhee..sebenarnya saya nak tuleh saya rindu teman teman sekuliah saya..:')
seyesly..saya merindui belaian kasih dan gelak ketawa merek yang sopan tu..*sopan tu..fake!hahaha
merekalah yang banyak membantu saya dikala susah dan senang..:]).
sayang mereka ketat ketat!
MEMPERKENALKAN~~~~~~~~~~~

ezzamalik <3
ruhayuahmad <3

zatieyza <3

chemaq <3

syitahkeai <3



azleensofia <3

aziraemilia = bibo <3

jannahsalleh <3

bibo = alinasri <3

saya rendu kalian! M103 <3

padahal ada je banyak lagi ni..hehhe..tapi..tak larat nak upload..:)..saya rendu sangat sangat geng SPM '11 *kepada kaum hawa sahaja..aduii..rindunya nak berkumpul lagi..bilakah itu?hew hew hew..''(..
sayang anda sangat sangat!

salam sayang,
missmyd











1 comment:

Anonymous said...

saya juga merindui kamu kok missmyd <3 <3