the owesemm!

nurul's blogshop

assalamualaikum..
peace yo! ^_^V
oke, aku update entry kali ne sebab aku nak hampa usha usha la sikit, pasal aku nak tolong kawan aku promote dia punya bisnes, hehe :D . Nurul's Blogshop , menjual pakaian, kasut, lens, seluar, senang nak kata. pusat membeli belah kat sini. hak hak hak :) . yelah, sekarang ni kan wanita di luar sana yang sibuk dengan kerja, anak anak lagi, suami lagi, mak mertua lagi, ehh..banyak pulak. har har har -_____-' . semua ada kat hujung jari je, orang sekarang ni dah maju, beli pakai online je, nak bank in duit pun guna online je..erkk..ade jerr? hek hek hek =___=' . so, mai la beli kat SINI !!


kat  SINI, macam macam ada, cantik cantik je semuanya,,,,, :) .
dekat hati tu terasalah nak beli jugak, tapi, manalah mampu kan..haha..aku tak keja lagi, suami pulak tak bagi nafkah lagi...kuang kuang kuang.. :P . ohh ye..kalau korang nak tau, baju yang Fatin Liyana pakai pun sebijik dengan dress yang ada kat Nurul's Blogshop nih!

cantik kann baju ni.. saya pun TERINGIN :') .

ni..kann sama. kalau nak lebih jelas dan percaya hundred percent, klik SINI .
banyak pilihan ada, senang hati je, sopan sopan je semuanya, haha. tapi makesure anda semua baca sebelum membeli, jangan mudah terpedaya oke..hehe :) .

alah membeli, menang memakai,
missmyd

No comments: