the owesemm!

jum pergi dating

assalamualaikum..
peace yo! ^_^V
hai sayangs sekalian. teheeeeeeeee :D . im back here just only for uollss okey :) . okey, for this entry im gonna share my day with u guys. can u lend me your ears? T___T . *skema la pulak. nevermind! haha . =_< . tengah hari tadi, Agong kita laa...mai masjid As-Syarikin nuhh,,, buat perasmian . atcely dah lama bukak, tapi baru nak rasmi. takpalah. biaq pi la kat depa huu.. -___-V. saja larr update kat pesbuk i, then dayangku komen kata nak pi, teheee :D alang alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan , ^_^V . peace! . dah lamo tak jumpa si dayang ni, hehehe,,last aku jumpa dia since form 2 maybe. now im 18 years old. so...how long err?? hak hak hak..c[: . rindu tahap 4 dah tu..back to the story, dah janji segala bagai, aku pi dalam pukui 12.30 tengah hari ..hehe..before nak pi tu..nahaii..banyak cobaan gila. abang aku  nak guna moto la.. syitah mai umah aku laa.. aiyakk! =__='' . huk huk huk... takpalah syitah... aku tak jadik ikut hang. maap! u__U . aku pi la rumah dayang nuhh,,, mak dia takda, pi kursus . abang dia dah pi dah. dia kata dia sanggup tolak perlawaan abang dia semata mata nak pi dengan aku. ehemm eheem.. maceh maceh ^,^ . terharu tol!
aku bawak guna jalan lama, aisimenn... tutup la pulakk.. huk huk :'( dengan helmet tak pakai, haha harap harap tak dating dengan abang hensem and macho kat situ, hehe :D . segan ~~ LoL! *sila tampar . alhamdulillilah. tak jumpa pun..'=__=' . hak hak hak . bergaduh la sat dengan dayang 5 minit, nama jaa tempat lahir kat situ, alamat kat situ, jalan pun tak tau,, terokk terok ! -__-''
then aku buat la u turn, naik jambatan yang baru siap tu, ewahh,,,sakan naa kami, kalah naik jambatan pulau pinang, ahhaa,, :) . *tipu. kontot ja jambatan tuu... dah tak tau nak parking kat mana, tumpang la rumah ilya, hehe,,maseh la.. :) . pi jalan kaki . :') . senyum senyum , flying kiss sikit dekat pakcik trafic tu, haha . laahhh orang tak ramai punn..-________-' . elehh..buat pun hari kamis, rakyat kerja lah! adeii,, T__T .
duk bawak kemah tu 2 -3 minit, kami decide nak pi rumah najjini, tapi dia takda la pulak. dia kerja. hurmm..
kami duk plan nak masuk kot pintu belakang tu jaa tapi ada polis pa taktau duk jaga, haha. tak jadik. pusing pi duk bawah kemah. hik huk huk.. then makan, taktau la katering apa masak. haha. makan jelah dah depa bagi kan.. :) . duk makan, ada sorang boy hensem la..hehee..
budak ni malu atcely.  n__n

keja tunduk ja bila dipangey . haha

haa..hensem kan. kecik kecik dah hensem . bila besar jadik playboy. haha 

dayang duk gila kat budak ni hapa taktau. haha.. takpalah. aku nak balik dah. tapi tak jumpak jugak baginda sorang tu,, haha. sedeh, kecewa, patah hati, apa lagi? huk huk huk :'( . kata kat dayang, kita cari gambar dia kat google, kita editlah gambar kita kat sebelah dia. hehe :D . tapi aku tak buat naa.. 
tak dapat jumpa agong, jumpa kereta dia pun cukupla kan? :')

eh...moto abang hensem :)

depa suka kerja ni . 

aku pun usha usha la mana tau boleh nampak secebis kain baju melayu baginda tu, tapi hampa, lubang hidung pun tak kelihatan. hak hak hak, memang aku dah mandi selam selam dengan peluh duk tengah panas tuu..hehe :) . dah penat sangat, baliklahh..~ merajuk dengan baginda! ---____---;; . haha.. balik balik tu,,, aku tidoq sampai petang. pueh! haha :) . 

xoxo,
missmyd



No comments: