the owesemm!

stadium darulaman

assalamualaikum,,
dah bapa hari aku tak update kan..haha.malas la...hewhewhe..T_____T..tapalah...aku nak ceritah aku buat apa dalam beberapa hari ni..hek . he. hek..okie...hari ni abang aku baik sebab dia tak bawak moto..jeng,,jeng...so...plan aku menjadi la kan,,kan,,kan,,..har har har..O___o..
plan aku nak p Stadium Darul Aman sebab ada sukan MSSD dari sekolah rendah nuhh sampailah sekolah menengah haa,,haha...dengan muka togenya aku pun p la boncenglah moto tu sorang aku..yalah..lesen L la katakan,,huk huk huk..):..p aje kat sana..oouuhhhh!!!im become shy -___-'..hus hus hus..dah lama tak jumpa adik adik aku..ehhh???adik?sejak bila aku ada adik? teetttt...ahaks!..senior lah! ^_^
ok..tegur la cikgu sabri..bukan sabri yunus eh...hehe..then...jumpalah Mar a.k.a awek zul..tapi tak tegur pun..=_=;;..hehe...segan tah pape la aku nih..har har har...then cikgu bazli datang and chit chat sekejap..:) time tu la hidung ni mesej aku..hew hew,,Eizzad a.k.a pakwe nisa..
dalam pukul 12 lebeh tu..aku balik lah..kang abang aku cari moto sampai lubang cacing plak kan..haha..:)
sakit bontot bawak moto lama lama..:(

yang benar,
missmyd

No comments: