the owesemm!

AMC!!

assalamualaikum,,
wahhh..macam heppy ke..hak hak hak...memang! aku sANGAT bersemangat sebab kelmarin ( 27/2/2012) abang posmen yang hensem tu datang rumah...wahh...ade pape ke? ^ ^V..ahh takdelah...mestilah dia datang nak kasi surat..har har har..:)..

dengar macam aku dapat tawaran pilot kan...hehehe..yes! ada kaitan dengan penerbangan :)

har har har...semoga aku dipertemukan jodoh dengan seorang pilot .Aminn..:)
wah wah wah...gediknyer kau missmyd..haha,,takdelah..*just kidding :))

yang ni yang benar!
hak hak hak..aku dapat tawaran Diploma In Aviation Tourism..:)
best lahh...
*mak...cek nak p ni boleh?#mak aku diam je..:(

hahaha..mintak mintaklah aku boleh p...amin..T____T..daftar 9 April ni..and kena bawak SPM result..aduhh...lemah ni..huhu...

dalam perancangan.
missmyd

No comments: