the owesemm!

sleepless~~

assalammualaikum..
okie...sekarang ni perut aku tengah berdesing ladu rock ape ntah sebab aku sangat lapar..hehee...GgRRRrrrr....semalam aku tidur lewat laa...about 2.30 am ..aku buat apa?haa...bukan duk bergayut oke..hhaaa.a..aku tolong kak aku buat cupcakes la...adui...oke..tape..dapat la jugak upahnya kan2..hahhaaa..$_$..mata duitan okie..:)..
dah habis semua tu..aku chat la dengan sorang kawan aku ni..dia ada masalah pe ntah...humm...aku bagi la advise sikit..hehee..nak bagi nasihat pun aku tak tau..yela diri sendiri pun sengget lagi..hadui..
macam ni la hidup kan..oke..dalam pada masa yang sama aku chat dengan ezza..dia dah maju la sekarang....hahhaa...jadi agen blogspot..pergghh!cayalah..hahaa...dia tolong jual barang..huhu...okie la jugak kan...hurmm..baru aje nak beli..tengok2 nahaii...mahal kot...hahaa..:/..harga dia rm40.00 above,,mahai la tu...
kan...*sorry aku memang kedekut banyak! betui la kan.duit kita sendiqi..haahaha..kalau duit orang takpe la jugak..nhahhhahaa...okie..mata aku sangatlah kuyu sekarang ni..boleh aku sambung tidur??
zzZzzzzZzZzzzz.................................hhhuuuaaarrgghhhh!..tahap bhai...:)


designer,
missmyd

No comments: