the owesemm!

test JPJ

assalamualaikum..
woott! woot! ^_^V
 puihh puihh..*tiup kiri kanan,
haha. over sikit kan, hikkhokk T____T . entry ni aku nak la share dengan hampa pasal aku pi test jpj tadi. haha. dengar kegembiraan aku ni, mesti hampa tau keputusannya kan. hik hik hik :D . dengan sekali lafaz, aku sah pemegang lesen P kereta, alhamdullilah. :) . *ewahh. macam pegi akad nikah pulak kan. haha. ambik restu. hak hak hak. meh nak citer dari mula.
pukui 7.50 a.m aku pi kat agen aku sebab aku pi dengan depa, malas nak bawak moto, sakit bontot,
-___-; . huhu debar debar jugaklah aku, sebab kawan kawan aku semua tak lulus kat parking, aku rasa senang je kot parking tu, *bukan nak belagak. tapi betui la ken, bukit lagi susah kot. haha. :p .
dah sampai tu, aku check nama, aiyakk! sesi 3 bhaii!, =____- . punyalah lama nak kena tunggu. memang tak sempat nak menguap lah bapa kali aku menguap. haha. >_< .
aku masuklah, dewan orkid. tengok tv sat, tapi aku mengantuk jugak. haha. dalam pukui 9 pagi tu, jpj pangey nak bagitau apa tak tau. hahaaha. adalah sikit taklimat tu. berguna jugaklah. maceh jpj awesome! n__n .
then, depa pangey nak bagi number. aku dapat number 1 kad kaler hijau. ngehh ngehh..=__<V . hehe.
mula mula buat bukit dulu. duk ketaq ketaq alhamdullilah, lepaih. takut la jugak aku sebab duk latihan, asyik spoil ja. haha. then, buat parking dengan 3 pnjuru, alhamdulilah. lepaih jugak.
teeheeeeeee :D . muahhhhh to jpj pakcik. haha. nak buat jalan raya pulak, yang ni lah yang lambat. hadui! O_o . mengantuk tak terkata lah. huk huk . rasa macam nak menjerit ja kat jpj tu bagilah jelah kami lulus, dah mengantuk bebenor dah ni, haha. T___T .
dalam pukui 3 lebeh jugaklah, baru turn aku buat jalan raya tu, mula mula, okelah. nak kuar pagar tuh, pakcik jpj tu suh aku laju sikit, dia kata ramai lagi nak buat jalan raya. haha. sian plak aku dengar. hek hek hek. =') . aku pun bawaklah laju. dia suh pi jalan 1. nahaii.. aku lemah jalan nih. huhu.
dah siap siap tu, dia kata dia bagi lulus. hehe. *ada sebab. ehemm. ---------. teettt.. rahsia. (:

dengan segala hormatnya, saya pemegang lesen P. woot! woot! ^_^V . doakan aku untuk test jpj kelas B2 pulak yer! :). aminn.. nebes dah. *kesat peluh dan hinguih. haha .


screaming,
missmyd

No comments: