the owesemm!

sapa menang?

assalamualaikum..
wooT!!! wwooT! ^.^V

hehe . sekarang baru ada hati, jiwa dan raga nak update entry baru, huhu -____- . beberapa hari ni tak dak selera nak jenguk belog yang 'segak' kemainn nih. hihi T____T . malam ni ada la sikit kesempatan nak tuleh entry baru, maaplah kalau nak menyibok kat dashboard hampa. keh keh keh.. n__nV .
pagi tadi. aku dah selamat ber QTI haha. tau naik ja, tapi bila ada test hapa ka. nahaii. ketaq lutut ni. agak agak, nenek yang dah sempuk pun kalah kalau dengan aku. hak hak hak. :D tambah tambah dekat titi. aduuii.. mula mula, tu.. aku rasa dunia aku dah gelap gelita dah, bukan hapak. bukan nak hujan ka hapa, tapi aku paling nebes kot jalan cotet camnilah. ahaaha. ^.^ . aku ja kut yang kena buat dua kali. malu tak terkatalah. huhu. =____- . buat kali kedua, alhamdullilah, buleh., segan ngat aihh! ahahaha
hari rabu ni buat jpj keta, ahad minggu depan jpj moto. doa2 lulus sumanya, amin :)
debar macam nak kawen aihh. galak sat. hehe. tadi aku pi dengan agen, sebab aku dah busan duk merempit pagi2 buta, so aku pi dengan agen , tapalah. aku naik van yang abang tu bawak. mak hangg.. drift sakan dia. terbang habeh tudung aku. haha *over dah tu. tapi, butui. dia bawak laju gilo! ishh..
dahla van tu dah semput dah. haaha..bunyi macam nak tercabuk bumbung, ala ala keta ferrari yang buleh bukak bunbung tuh. hikhokk.. >__< . hebakk kemain abang tu bawak. dengan jalan tak sama, dahla loqi trelar angkat geng lalu kot jalan tu. haisehh, agak agak, kalaulah aku bawak moto, sapa menang ? hahaha. uf coz la van tu menang, mengharungi segala onak duri yang terterkata lah. keh keh keh. =__< . macam orang baru kaple, sanggup belah lautan pasific api ntah kejadah tu. haihh,, hebakk depa. ce tengok ajak kawen, huh
mampus pikiaq idea bernas. haha tu leh kann.. T___T .

zaman sekarang,
missmyd

No comments: