the owesemm!

kenduri ohh kenduri

assalamualaikum..
peace yo! ^_^V

bila cuti sekolah ni..maklum sajalah tuan tuan dan puan puan sekalian..ramai yang buat kenduri kenn..haaii..baguslah tu kawen cepat cepat,,elak maksiat! yadak? hehe..:) tidak kurang yang buat kenduri untuk majlis kesyukuran bagi bayi yang baru lahir.*takdelah baru sangat, dalam tiga bulan cetulah..:p
hr har har..maka, lomak lomak den ne haa...makin berleluasa jadiknye..adeii,,huk huk huk :'')
apolah naseb den ni..udahla makin gedempol , bertambah cumeii lagilah..sobss3..:''(
tapolah..biokan ajolah,,! balik cakap kedah..la ni..chek nak cerita la kat hampa semua..hehehe..tak tau la banyak mana baca chek punya belog kenn..:') chek siap dalam pukul 3.++ p.m laaa..hehe..chek pakai simple ja..panas panas ni..takkan la nak pakai gaun pulak kenn..kang satu kampung stalker chek..hihi...:p
then,,,
pantang duk saja..ni untuk pembuka belog :)3

hew hew hew,,chek memang suka ambik gambar banyak banyak..T__T..oke...sampaila kat rumah kenduri nuhh,,tak ramai dah manusia sebab dah pukul 4.++ p.m lebeh..ahahaha..tinggal sanak saudara depa jalah..
aku jalan pun buat muka steady jaa..malu nahaii..*gegeh! hahaha..tapi aku memang pemalu oke,,:]
har har har,,macam mana lah aku nak masuk u kenn..malu tak bertempat..hak hak hak..:p
kak aku jumpalah besties dia, kak naemah,,memang baik giler! funny, manja, dan dia suka senyum..tak lama lagi dia nak kawen dah..hehehe..'') dah jumpa tu..salam salam then terus g makan..wahhh!! ayam ada banyak lagi wowooooo...hahhaha..*kata diet! eleh,,
hahahha..besala kenn dahlama aku kempunan nasik minyak ni tahu?! huhuhu...:'') dapat jugak..he hehe.nasik sikit je.,,tapi ayam sampai dua ketul..*tamak!,,,hahhaa,,okela tu..kang aku ambik sapai empat ketul kang..padan muka! hahaha,,*kidding 

nilah muka si pengantin..maaf secara curi :)

ni tengah duk bergosip dengan kak naemah..hahahha..

ni l gambar pengantin yang ada pun..maaf =_='...pengantin ni kak izzati..sangatlah cantik, putih melepak, tinggi..baik, lemah lembut,,friendly..SELAMAT PENGATIN BARU! <3 . dahtu....kai terus balik...sebab nak kena pegi kenduri jiran aku pulak..alah sebelah rumah aje,,hehehe...dia buat bihun sup..nyuummmyy! macam macam ada..tapi aku tak makan sangat pun..masih lagi dalam kekenyangan..hehe..'__'
sembang sembang kejap dengan kawan aku tuh..sebab dah lewat pun..huk huk =_='

oke..abaikan muka kak aku..dia suka cetu..=_=!! baju merah tu kawan aku :)

ni anak sedara dia baru tiga bula tak silap..maaf nama lupa..hahhaa..:p

cumeiinya awak..nak chupp! c[:

muka gedik..haha..:))
ni lagi satu..maaf ye n__n
wif my sis..<3 dia memang pendek oke...haha.:p

okelah..sampai sini sahaja cerita saya..saya dah mengantuk sekalian..z=_=z..jum bumm bumm..hew hew hew..lek kali saya saya update lagi..hehehe..penat mengarang dah ni..okelah...saya sayang kalian..
ohh lupa pulak..SELAMAT KEMBALI KEPADA WIRA WIRAWATI NEGARA.[PLKN]..miss u guys larhh!!! xoxo..kita hang out tau! muaahhhxxxss..

the moments,
missmyd






No comments: