the owesemm!

i let u go

                    
this words i usually say when we are still together, rite?
but, now? hurmm.. 
dulu, aku selalu teringatkan kau, rindukan kau selalu, 
setiap hari akan wajib hantar mesej dekat kau. tanya kabar kau. dah makan belum. 
sweet sangat time tu . :) . 
aku happy .
kau happy .
kita sama sama happy . :D
tapi. itu dulu. sekarang? 
aku sedih, keseorangan,
kau happy, berteman,
kita dah tak sama. 
 we're totally different! maybe u're not feel it, but i feel it. 
thans 'sayang' . 

aku dah nekad tak mau tuleh pasal kau berjela- jela. tapi hati aku tak senang kalau aku tak luahkan. aku takda kawan kawan yang boleh aku share. diorang semua dah ada kebahagiaan masing masing. takkan aku nak ganggu pulak dengan masalah aku kan. its better if i share it wif my lovely blog. =__='
sekarang aku rasa  menyesal dengan diri aku. KALAULAH dari dulu aku tak terima kau dalam hati aku. KALAULAH dari dulu aku katakan aku BENCI dengan kau . KALAULAH aku katakan aku taknak pikir pasal kapel. humm.. -___- its already late. oke. aku menyesal. betul betul menyesal. tapi. nasik dah jadik bubur. maybe ni lah pengajaran yang aku kena ingat sentiasa. hati aku sentiasa tertutup untuk sesiapa. im sorry to someone that say love to me. aku tak boleh nak terima kau. hati aku terlalu sakit untuk terima orang lain dalam hati aku walaupun aku tahu kau sangat baik dan jujur dengan aku. aku harap kau jumpa dengan orang yang lebih baik dari aku. im sorry . 

its really. 
dah lama aku lupakan kau. dah banyak kali aku unfriend kau kat pesbuk, dan banyak kali tu jugak kau add aku balik . kenapa?! kau sengaja nak bagitau aku kau sedang bahagia ke? kau nak bagitau kau dah jumpa dengan orang lain sebagai penganti aku ke? cepatnya kau. sampai hati kau. 
aku tetap paksa hati aku jadik batu walaupun hati ni dah hancur macam kaca. kau tahu? 
aku tetap paksa air mata aku jadi beku walaupun air mata aku ni dah takda tebingnya. kau tahu?
dulu, kau tahu segalanya tentang aku. kau ambik tahu segalanya. semuanya. tapi 
bila kau dah bosan, kau dah lupa semuanya. lelaki, mudah cepat bosan

.............
alu tahu aku taklah secun dia yang kau ada, aku hanyalah insan biasa yang sangat simple. kau ada daya penarik yang boleh membuatkan ramai gadis tak jemu memandang kau. aku bersyukur walaupun hanya dapat kenal kau selama tiga tahun. terima kasih. aku hargai sangat.
kau dah bagi aku senyuman, kau dah bagi aku kebahagiaan, kau dah bagi aku kedamaian. 
walaupun hanya sementara. :')
mengenali kau walaupun sekejap, amat bermakna. 
:')

-____________-

tengs you hurt me, 
missmyd


No comments: