the owesemm!

giant

assalamualaikum,,
hai readers! oke..kali ni aku nak cerita la sikit tentang trip aku ke Padang Besar!!! wahh..excited sungguh aku kan..har har har :) trip kali ni dimulakan pada hari Sabtu - 3/3/2012 miss Syitah Ismail datang and bermalam kat rumah aku..petang tu adelah aku bawak dia jalan jalan sekeliling kampungku yang tercenta ni..cewahhh! over again! hew hew hew :p..tomorrow tu plak..miss Diana Fitri datang menjemputku dan miss Syitah Ismail kerana dia pulang ke kampungnya yang dekat dekat sahaja dengan rumahku *tahap poyo ayat aku..ha ha ha
miss Diana Fitri's mom said that she wanted to go buy something at Giant,
oke..but,,barang barang mak dia beli tak muat kereta..maklumlah..Vios..huhu..;''(

maaf..tak ready lagi :)

oke..dah ready..:))
sempat lagi pose dalam toilet..hehe..takde orang pon time ni..hehe

look at the troli..:)


ecely ada dua.hehe..besar gedabak..tak muat kereta..:)..btw..sampai jugak kat rumah diana..hahaha..:)
alhamdullilah...^_^V

cant wait for the day,
missmyd


No comments: