the owesemm!

masterchef?

assalammualaikum..
u see the tittle?? see takk??
hahha...well...sementara nak tunggu keputusan SijilPelajaranMalaysia keluar kan..
aku dengan rajinya mencari resipi baru untuk menambah kemahiran memasakku..hehee...aceceee...aku memang suka masak pun okey!dah...hahha...hampa nak tau ka aku terer masak pa?haha....
taraa!.yang ni nama dia Burung Puyuh Berempah..sedap kot...betul tak tipu.:)
semua segala jenis rempah mak aku rembat..haha..maaf ye mak..hasilnya sedap,,kan3 mak?


taraa!yang ni nama dia Apple Crunches,,
senang aje nak buat ni..hehee...tanya aje pakcik Google..haha..hampa semua kena cuba tau!

taraa! haaaa..yang ni nama dia Sotong Sumbat Telur Berkuah..oohhh..yang ni sudah semestinya sedap!
heheee...yang ni susah sikit nak buat,,nak kena sumbat segala bagai, haha...nama pun sotong sumbat:)

taraa! haa..ni pulak Mee Kuah,,hahaha,,yang ni bukan aku yang masak..
heeee..(: mak aku masak sedap ooo...tak tipu..winkwinkwink..*-*
lepas ni boleh la bukak restoren ye mak ye(:

akhir sekali....yang ni hampa pun mesti tau masak jugak kan..haha...alahh..
beli aje dekat Tesco, Giant ke, TSb ke..balik goreng..hahah..memang senang(:
ni untuk lunch sebenarnye..hehe
kbai..muahmuah :-*

saya suka masak(:
missmyd

1 comment:

Clifton Permit Application said...

I enjoyed reading yoour post